Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Αρωματοπωλείο "Εσθίρ".

Γεια σας, ομορφιές μου! Πώς είστε; Λοιπόν έχω πολύ ωραία νέα! Την προηγούμενη εβδομάδα επισκέφθηκα το Αρωματοπωλείο "Εσθίρ" στο Παγκράτι.Είναι ένα πολύ ωραίο μαγαζί βυθισμένο στα αρώματα.Το μαγαζί ανήκει σε μία γλυκύτατη κοπέλα που έχει όρεξη και μεράκι να σε βοηθήσει να επιλέξεις το αγαπημένο σου άρωμα, είτε να το αγοράσεις όπως είναι στο μπουκαλάκι είτε να το φτιάξεις αφρόλουτρο και γαλάκτωμα. Εγώ λοιπόν επισκέφθηκα το "Εσθίρ" όπως σας είπα και αγόρασα ένα άρωμα.Συγκεκριμένα το Beautiful της Estee Lauder. Η κοπέλα μου χάρισε και ένα αφρόλουτρο στο ίδιο άρωμα.




Λίγες μέρες πριν πάω στο "Εσθίρ" οι κολλητές της κόρης μου της έφεραν δύο αρώματα από το μαγαζί. Τη Jasmine Noir και τη Beat. Εξίσου πολύ ωραία αρώματα. Σε λίγο καιρό ετοιμάζουμε και μία έκπληξη με το Αρωματοπωλείο "Εσθίρ". Κατά τη γνώμη μου αξίζει να το επισκεφθείτε. Θα το βρείτε εδώ.

Μέχρι το επόμενο post σας 
φιλώ.
Βάσω~Πόπη.                        

                                        

12 σχόλια:

  1. Ανυπομονώ για την εκπληξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελειο μερος ακουγεται!
    Kristina recently posted.. What a Surprise!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραιο μαγαζακι και πολυ ωραια η ιδεα του αφρολουτρου αλλα και του γαλακτωμα σωματος,θα το επισκεφτω πολυ πολυ συντομα,να τα χαρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου! Είναι όντως πολύ ωραίο το μαγαζί.

      Διαγραφή
  4. ακούγεται υπέροχο!!!!!!!μεγειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφου διάβασα το ποστ σου, εντελώς συμπτωματικά (αφού μένω και αρκετά μακριά από το Παγκράτι) η τύχη τα έφερε να βρεθώ απέξω από αυτό το μαγαζάκι!
    Κατι μου θυμίζει λέω...και μέτα το σκέφτηκα οτι το είδα σε σένα!
    Μπηκα και αγόρασα την Angel σε 50ml,η οποία ειναι φανταστικη εναλλακτική για ένα τόσο ακριβό άρωμα!
    Θα ξαναπεράσω σίγουρα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρόμαστε που σου άρεσε! Είναι όντως πολύ ωραίο! Εγώ αγόρασα και τη La vie est belle της Lancome και είναι όντως απίστευτη!

      Διαγραφή
  6. Η Beat είναι super!!!
    Είναι λίγο μακριά από μένα αλλά ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να σε βγάλει ο δρόμος! Πολύ ωραίο φαίνεται!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως !!!! Μου την έκανε δώρο η κολλητή μου!!!

      {Β}

      Διαγραφή